انتخاب بر اساس رنگ فرش

pic امکان پرداخت در محل
pic پشتیبانی 24 ساعته
pic ارسال سریع کالا
pic ضمانت بازگشت کالا

خرید فرش کاشان

خرید فرش از کاشان یکی از بهترین کارهایی است که میتوان برای دادن زیبایی و زندگی به دکوراسیون داخلی منزل خود کرد. فرش ماشینی کاشان یکی از پرطرفدار ترین فرش های ایران است و این امر به دلیل سابقه چند ده ساله این شهر در تولید فرش ماشینی در انواع فرش ریزبافت، فرش گل برجسته، فرش ضدحساسیت و فرش آکریلیک است. در ادامه این محتوا در مورد خرید فرش، عوامل مهم برای خرید اینترنتی فرش و خرید فرش کاشان و قیمت فرش برایتان می گوییم و درمورد هریک توضیحاتی همراه با تصویر بهترین فرش های جدید فرش داریوش ارائه می دهیم.

خرید فرش

خرید فرش یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که میتوان انجام داد، فرش های 1500 شانه ریزبافت و 1200 شانه ریزبافت از زیباترین فرش های ایرانی هستند که به دلیل تعداد شانه و تراکم 4500 و 3600 بسیار بالا دارای کیفیت و زیبایی دلنشینی هستند. در فرش علاوه بر تعداد شانه و تراکم گره عوامل دیگری نیز هستند که برای خرید آن مهم هستند. عواملی همچون طرح فرش، نوع برجسته یا غیربرجسته بودن، ضدحساسیت و هیت ست بودن و یا نوع نخ و جنس بکار رفته از جمله این عوامل دیگر است.

خرید فرش کاشان

عوامل دیگری همچون تعداد شانه و تعداد گره فرش نیز از جمله دیگر عوامل بسیار مهمتر برای خرید یک فرش هستند، فرش ها در شرکت های مختلف با انواع شانه ها و گره ها تولید میشوند. در شرکت فرش داریوش، فرش های بافته شده در انواع فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه بافت و به بازار عرضه می شوند. فرش های 1500 شانه و 1200 شانه داریوش دارای کلکسیون هایی مانند بهاره، فلورا و مانلی هستند و در انواع فرش وینتیج یا فرش مدرن نیز به تولید می رسند. در ادامه در مورد عوامل مهم برای خرید فرش لیستی برایتان تهیه کردیم که میتوانید جزو شاخصه های خرید فرش خود قرار دهید و از آنها جهت تصمیم گیری انتخاب و خرید فرش خود استفاده کنید.

عوامل مهم برای خرید اینترنتی فرش:

  • تعداد شانه
  • تراکم گره
  • طرح فرش
  • گل برجسته یا ساده
  • ضد حساسیت بودن
  • نوع نخ و جنس فرش

بنابر این همانطور که برایتان در لیست بالا نوشتیم عواملی همچون فرش گل برجسته بودن یا ضد حساسیت و هیت ست بودن، نوع نخ و جنس فرش به همراه طرح فرش هریک از عواملی هستند که برای خرید فرش آنلاین مهم هستند. فرش داریوش با تولید فرش های ریزبافت گل برجسته هایبالک توانسته است که به تکنولوژی روز دنیا دستیابد و با تلفیق هنر و تکنولوژی زیبایی بی بدیل به خانه های شما ببخشد.

فرش وینتیج و فرش مدرن

فرش های تولید شده در فرش داریوش علاوه بر برجسته یا هایبالک بودن هیت ست شده و ضد حساسیت نیز هستند و از برترین تکنولوژی های بافت دنیا برخوردار هستند. دستگاه های بافت فرش واندویل بلژیک از بهترین تکنولوژی های روز دنیا هستند که ما در DariushCarpet از آنها استفاده می کنیم و برترین فرش های صادراتی عرض 4 متر را تولید می کنیم.

قیمت فرش

قیمت فرش یکی از موارد و آیتم هایی است که بسیاری در بین فرش های مختلف به دنبال بهترین فرش با بهترین قیمت هستند. فرش ها به دلیل تنوع بالایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. فرش های تولید شده در شرکت فرش داریوش دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر فرش متمایز کرده است. فرش داریوش با بافت فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه، در انواع فرش مدرن یا فرش وینتیج  Old-Fashionedمفتخر است که بهترین فرش ها با بهترین کیفیت صادراتی را تولید و به بازار های صادراتی و بازار داخلی ایران عرضه می کند.

اگر بخواهیم در مورد قیمت فرش یک مقایسه ای داشته باشیم بایستی بدانید که فرش 1500 شانه به دلیل شانه و تراکم بافت بالاتر و تکنولوژی به کار رفته در آن به طبع از قیمت بالاتری برخوردار است. همچنین فرش 1200 شانه نیز به همین شکل به طبع از قیمت نسبی کمتری نسبت به فرش 1500 شانه برخوردار می باشد اما هردو این دو نوع فرش از تراکم بالایی برخوردار هستند و کیفیت و زیبایی بی بدیل دارند.

قیمت فرش کاشان و فرش ماشینی

در ادامه در مورد خرید فرش ماشینی صحبت میکنیم، امیدواریم این مقاله سایت فرش داریوش تا اینجا برای شما مفید واقع شده باشد، با فرش داریوش تا انتهای این محتوا همراه باشید.

فرش ماشینی

فرش ماشینی امروزه با توجه به افزایش تراکم و شانه فرش ها بسیار مشابه فرش دستبافت شده است و گاهی به فرش ماشینی، فرش ماشینی دستبافت گونه نیز می گویند. فرش ماشینی 1500 شانه داریوش با تراکم 4500 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه داریوش با تراکم 3600 گره تولید میشود.

تراکم بالای فرش 1500 شانه باعث شده است که نازک و سبکتر از فرش های 700 شانه و پایینتر از خود شود و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار شود. بنابر این امروزه فرش ماشینی 1500 شانه ریزبافت با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد مانند فرش دستبافت و به نام فرش ماشینی دستبافت گونه معروف شده است و مورد استقبال خریداران خارجی و داخلی قرار می گیرد. در سمتی دیگر فرش 1200 شانه ماشینی داریوش نیز از کیفیت و طرح هایی بی بدیل برخوردار است و قیمتی مناسب نیز دارد.

استفاده از فرش ماشینی زمانی در بین خانوار ایرانی رواج نداشت تا زمانی که همزمان با افت تولید در فرش دستبافت ماشین آلات صنعتی سریع، با تکنولوژی بالا و دقیق و با کیفیت به فرش ایرانی پیوستند و باعث افزایش کیفیت فرش های ماشینی به مقدار قابل توجهی شدند. امروزه با توجه به کیفیت بسیار خوب و طرح های زیبای فرش ماشینی تفاوت آن با فرش دستبافت بسیار کم شده است و حتی به دلیل صنعتی بودن آنها عیب و معایب آنها کمتر نیز شده است.

خرید فرش ماشینی کاشان

فرش کاشان همانطور که مشخص است از اعتبار و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. خرید فرش کاشان یکی از علاقمندی های بسیاری از زوج ها و افراد و شرکت هایی است که میخواهند منزل، اتاق کودک، سالن پذیرایی، سالن شرکت و اداری خود را منقش به این فرش زیبا کنند است.

فرش کاشان دارای سابقه و قدمت بسیار بالایی است. در منطقه کاشان بیش از 100 شرکت فرش مشغول به تولید هستند و انواعی از فرش های تراکم بالا و گل برجسته و ضدحساسیت و مدرن و غیره را بافت می نمایند. فرش کاشان از دیرباز جزو پرطرفدار ترین فرش های ایران است و  به فرش پرشین یا Persian Carpet نیز معروف است.

در کنار فرش ماشینی کاشان فرش مناطقی دیگر از ایران نیز مانند تبریز و مشهد اردهال نیز معروف است اما به واسطه تجمیع تولیدکنندگان بزرگ و اصلی فرش در منطقه کاشان فرش های منطقه مشهد اردهال نیز به فرش کاشان معروف است و در بازار فرش ایران به این نام عرضه می شود.

فرش دستبافت گونه

فرش دستبافت گونه ماشینی نوعی از فرش های ماشینی هستند که بصورت دستبافت گونه تولید میشوند. در اصطلاح نساجی به این گونه فرش ها HandLook گفته میشود و بسیار شبیه به فرش دستبافت هستند. فرش داریوش با تجهیز کارخانه خود به بهترین دستگاه های بافت فرش دستبافت گونه توانسته است به تولید این محصول بسیار زیبا و ظریف دستیابد.

در صورتی که بخواهید تفاوت فرش دستبافت گونه و فرش ماشینی معمولی را بدانید بایستی بدانید که فرش معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است اما فرش دستبافت گونه ظرافت و زیبایی بیشتری دارد. در فرش های دستبافت گونه شرکت فرش داریوش از نخ های هایبالک نیز استفاده میشود که موجب گل برجسته شدن و زیبایی دو چندان شده است.

فرش های دستبافت گونه ماشینی امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شدند و همانطور که گفتیم فرش داریوش نیز وارد این زمینه شده است. اگر بخواهیم بگوییم کدام یک از فرش های داریوش دستبافت گونه هست بایستی بدانید که تمامی فرش های داریوش دستبافت گونه هستند و در طراحی های زیبای مدرن نیز تولید میشوند.

جمع بندی

در این محتوا در مورد انواعی از پرسش های شما مشتریان عزیز صحبت کردیم. در بخش سوالات متداول نیز در ادامه این مقاله در مورد سوالات شما در مورد فرش بیشتر توضیح می دهیم. امیدواریم این محتوا برای شما توانسته باشد راهگشا و کاربردی باشد. در صورتیکه هریک از سوالات شما در این محتوا پاسخ داده نشد در بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید سوالات خود را برای ما ارسال کنید تا در محتوا بعدی برایتان توضیح دهیم.

سوالات متداول

از کجا فرش بخریم؟

شما میتوانید به آسانی با خرید اینترنتی از فرش داریوش، تولید کننده با کیفیت ترین فرش های گل برجسته ریزبافت 1500 شانه و 1200 شانه نیاز خود را به خرید فرش رفع نمایید.

بهترین فرش چه فرشی است؟

بهترین فرش از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد اما میتوان گفت فرش های ریزبافت 1500 و 1200 شانه از جمله بهترین فرش های تولید شده در ایران هستند.

از کجا فرش 1500 شانه بخریم؟

شما میتوانید با مشاهده فرش های 1500 شانه داریوش به انتخاب فرش مورد علاقه با طرح مورد نظر خود بپردازید و سپس به صورت آنلاین به راحتی به خرید فرش آنلاین 1500 شانه بپردازید.

فرش گل برجسته از کجا بخریم؟

شرکت فرش داریوش تولیدکننده انواع فرش ریزبافت است و همه تولیدات ما گل برجسته یا هایبالک هستند و میتوانید با خیال راحت طرح مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.